تولید عمده سنگ دکوراتیو آنتیک

سنگ آنتیک امروزه بسیار کاربردی است برای عده ای که می خواهند منازل خود را زیبا سازند. این سنگ در عین کاربردی بودن بسیار از نظر هزینه مناسب و مقرون به صرفه است. سنگ دکوراتیو آنتیک انواع گوناگونی دارد. این سنگ ها این قابلیت را دارند که بر روی هر دیواری نصب شوند و نصب آن ها بسیار آسان است و نیاز به تخصصی ندارد. از ویژگی دیگر این سنگ ها مقاومت بالای آن ها در برابر آسیب ها است. اگر می خواهید دکوراسیون شیکی با قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشید حتما از آنها استفاده نمایید.

تولید عمده سنگ دکوراتیو آنتیک

بررسی کیفی انواع سنگ دکوراتیو

بررسی کیفی انواع سنگ دکوراتیو سنگ دکوراتیو معمولا از خرده سنگ های تراورتن به دست می آید. این سنگ های ریز و شکسته با استفاده از چسبی به یکدیگر متصل شده و چینش سنگ های شکسته به گونه ای است که بسیار شیک و منظم در کنار هم دیده می شوند. از ویژگی مهم آنها این است که بر روی انواع دیوارها یعنی دیوار گچی، دیوار سیمانی نیز امکان نصب آن وجود دارد.

سنگ های آنتیک دارای رنگ طبیعی نیز هستند و از رنگ های مصنوعی در آنها استفاده نشده است. سنگ های آنتیک دارای نوع های متنوعی هستند. سنگ تراورتن آنتیک یک نمونه از این سنگ ها هستند. سنگ های مالون آنتیک، سنگ های گرانيت آنتیک، سنگ های چرمی، سنگ های بادبر، ماسه سنگ آنتیک و سنگ های گیوتینی آنتیک تنها بخشی از انواع سنگ دکوراتیو هستند.

برای ماندگاری بیشتر این سنگ ها باید به نکاتی توجه نمایید. زدن براق کننده سنگ به مقاومت سنگ ها در مقابل آب، اشعه ی خورشید، حرارت و سرما کمک فراوانی می کند و از زنگ زدگی و از بین رفتن رنگ سنگ جلوگیری به عمل می آورد. بهتر است قبل از خرید سنگ های آنتیک اطلاعاتی در مورد مقاومت، تم های متفاوت رنگی و… به دست آورید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و از خرید خود بسیار لذت ببرید.

تولیدکنندگان سنگ دکوراتیو آنتیک

تولیدکنندگان سنگ دکوراتیو آنتیک ایران کشوری غنی از منابع مختلف است و معدن های سنگ مختلفی در ایران وجود دارد. سنگ دکوراتیو جدید و با کیفیت با بهترین استانداردها در ایران تولید می شود. این سنگ ها بعد از تولید در کارخانه به صورت مستقیم توسط برخی از شرکت ها با قیمتی مقرون به صرفه و مناسب در سطح بازار عرضه می شوند.

شرکت ما مسئول ارائه و فروش‌ سنگ با کیفیت و شیک به قیمتی منصفانه است. اگر می خواهید منزل و یا هر مکانی مثل باشگاه، ادارات و دفاتر را با قیمتی مناسب زیبا نمایید، سنگ های آنتیک بهترین انتخاب است و شما می توانید هزینه های خود را تخفیف دهید. برای اطلاع از قیمت و همین طور استفاده از خدمات مشاوره رایگان به پایگاه اینترنتی ما مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما