قیمت عمده سنگ آنتیک مصنوعی

سنگ آنتیک ریز یا همان سنگ آنتیک عمده دکوراتیو و تزئینی نوعی از قیمت سنگ آنتیک مصنوعی های تزئینی در حوزه دکوراسیون داخلی است. سنگ آنتیک به علت ظاهر شکیل و زیبای خود همواره مورد انتخاب معماران برتر در نمای داخلی سنگی است. سنگ آنتیک ریز در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به عنوان تزئینات مورد استفاده قرار می گیرد. زیبایی و تنوع در دنیای سنگ ها سبب شده تا افراد با سلیقه های گوناگون، حق انتخاب منحصر به فرد خود را داشته باشند.

قیمت عمده سنگ آنتیک مصنوعی

اطلاعاتی مختصر در مورد سنگ آنتیک طرح دار

اطلاعاتی مختصر در مورد سنگ آنتیک طرح دار انواع مختلفی از سنگ آنتیک دکوراتیو در بازار موجود هستند که برخی از جدیدترین مدل های این سنگ ها به عنوان پنلهای پیش ساخت فروخته می‌شوند نکته مهم در مورد این سنگ ها این است که بعد از نصب تا زمان تثبیت شدن سنگ بر روی دیوار نباید هیچگونه خراش و یا لرزشی ایجاد شود تا زمانی که سنگ ها با چسب محکم شوند

متداول ترین نوع سنگ آنتیک نمونه تراورتن می باشد که در طراحی ساختمان مورد قرار می گیرد که این سنگ های تراورتن یک سنگ آهکی می باشد که از ضایعات سنگهای تراورتن تولید می شود و بر اساس فعالیت های چشمه های آب گرم تولید می شود یکی از مشخصات بسیار مهم سنگ آنتیک مصنوعی نانو های تراورتن استفاده آسان می باشد که دلیل این امر ناهمواری های موجود در پشت سنگ آنتیک تراورتن میباشد که این امر باعث می شود که بتوانید بر روی سطوح مورد نظر با استفاده از چسب تراورتن را نصب کنید.

سنگ آنتیک نما علاوه بر تمام خصوصیاتی که دارد دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد و می‌توان از آن برای طراحی سطوح مختلف مانند سرویس بهداشتی آشپزخانه نمای ساختمان و حتی پذیرایی استفاده کرد و همچنین علاوه بر این فضاها از سنگ آنتیک نما می توان برای باغچه های تزیینی نیز استفاده کرد

آشنایی با سنگ آنتیک مصنوعی نانو

آشنایی با سنگ آنتیک مصنوعی نانو

سنگ دکوراتیو سه بعدی دارای مشخصات بارزی بوده که هم شما می توانید آن را شناسایی کنید و هم برتری زیادی نسبت به سنگ های دیگر دارد و می تواند فروش خوبی را هم در بازار از آن خود کند. در زیر به این مشخصات اشاره می کنیم:

  • اولین مشخصه طرح برجسته و سه بعدی آنهاست که باعث شده تا برای خانه های لاکچری امروز بهترین گزینه باشد. استفاده از طراحی های مدرن برای ساخت باعث شده تا مردم بیشتر جذب این مدل سنگ ها شوند.‌
  • از دیگر مشخصه این سنگ آنتیک طرح دار ها بافت متراکم آنهاست که به دلیل داشتن رزین است و همین امر هم باعث شده تا در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی داشته باشد و می تواند بهترین عملکرد را از خود توان داد بدون اینکه دچار افت کیفیت و رنگ رفتگی و حتی شکستگی شود.
  • از دیگر مشخصات می توان به قابلیت برش زدن و صیقل زدن آنها اشاره کرد که در این صورت می توان آنها را به شکل و اندازه های مختلف تبدیل کرد که در این زمان پوشش دهی بهتری خواهد داشت.
  • مشخصه دیگر این سنگ ها استحکام زیاد است که رطوبت نمی تواند به بافت آنها نفوذ کند در این صورت پوسیده نمی شوند.‌
  • این مصنوعات از خرده سنگ های طبیعی تشکیل شده اند بدین ترتیب بافتی طبیعی و زیبا دارند که لستفاده از آنها در دکوراسیون نی تواند جلوه خاصی به محیط ببخشند.

مشخصات قابل توجه سنگ آنتیک مصنوعی

مشخصات قابل توجه سنگ آنتیک مصنوعی قیمت سنگ آنتیک آنتیک سه بعدی همانطور که از نامش پیداست سه بعدی می باشد یعنی سطحی برجسته دارند که از این سنگ ها از فضاهای داخل خانه گرفته تا نمای سنگ استفاده می شود و می تواند زیبایی عجیبی به ساختمان شما ببخشد این سنگ یکی از جدیدترین ترفندهای معماران است که توانسته از زیبایی منحصر به فردی به فضاهای خانه ببخشد و اما اینکه کاربرد سنگ سه بعدی چه می باشد بستگی به سلیقه شما دارد که آیا می خواهید دیوارهای خانه خود را با این سنگ های سه بعدی بپوشانید و یا حتی برای بخشی از حیاط خانه خود از این سنگ ها استفاده کنید و یا اینکه برای طراحی نمای ساختمان ها و آپارتمان ها نیز ایده بسیار خوبی می تواند باشد.

نکته دیگر در مورد سنگ آنتیک جنس و رنگ این سنگ می‌باشد خوب همانطور که از اسم این پخش سنگ آنتیک ها پیداست جنس آن ها سنگی می باشد و می تواند انواع مختلف داشته باشد مانند گرافیت و تراورتن و مانند اینها که با برش های طبیعی و زیبا روی آنها کار می شود تا یک حجم واحد ساخت شده با کنار قرار گرفتن آنها بخشی از دیوار را به طور جزئی یا کامل بپوشاند همچنین بعضی دیگر از این سنگ ها مصنوعی هستند که از مواد مصنوعی ساخته شده اند و میتواند هر رنگ دلخواه ای روی آن استفاده شود بنابراین طیف گسترده‌ای از رنگ را میتوانید انتخاب کنید رنگ سنگ انتخاب شده از موارد بسیار مهمی است که باید به آن توجه کنید تا با توجه به نوع دکوراسیون خود بتوانید بهترین رنگ را انتخاب کنید

پخش کننده سنگ آنتیک مصنوعی

پخش کننده سنگ آنتیک مصنوعی سنگ آنتیک ریز از کنار هم قرار دادن مجموع ای از تکه های سنگ به دست می آید و شما می توانید با توجه به نوع نیاز کاربری و میزان بودجه خود، نوع آن را انتخاب کنید. به دلیل تنوع بالای این محصول، تولید کنندگان بسیاری در سراسر کشور به این حرفه مشغول هستند. بازار فروش سنگ آنتیک ریز به دلیل محبوبیت زیاد این محصول، در داخل کشور و هم چنین خارج از کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار است .

برخی از تولیدی ها سنگ آنتیک ریز را به صورت آنلاین و به درخواست مشتری در طرح و رنگ دلخواه آنان ارسال می کنند در صورتی که برخی از تولیدی های حضوری، سنگ آنتیک ریز را با نیروی نصاب در اختیار شما قرار می دهند تا هیچ گونه نگرانی بابت نصب این سنگ زیبا نداشته باشید. تولید کنندگان از دستگاه های مختلفی برای فراوری سنگ آنتیک ریز استفاده می کنند به همین دلیل می توان آن ها در دسته های مختلفی قرار داد.

برای آشنایی با دسته های مختلف سنگ آنتیک می توان به گروه های زیر اشاره کرد: – سنگ پروفیل: این نوع سنگ ظاهر جالب و منحنی دارد و بخاطر شکل زیبای خود طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. سنگ های پروفیل معمولا دارای لبه های منحنی و ناهمسان بوده وبرای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. – سنگ گیوتین: گیوتین به خاطر ضرباتی که بر روی سنگ ایجاد می کند، سطحی ناصاف و زیبا را به سنگ می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما