قیمت عمده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست ارزان

سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست از جمله سنگ هایی است که در سال‌ های اخیر تولیدات فراوانی از آنها در سراسر کشور به وجود آمده است و تلاش زیادی در بازارهای تولید برای گسترش تنوع فراوانی آن انجام شده است. قیمت سنگ آنتيك اعلا برخلاف و قیمت پایین تولید نهایی، بسیار بالا بوده و این به دلیل کم کاری برخی از تولیدکنندگان سودجو در زمینه کاهش قدرت دلالان بازار است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به کارخانجات تولیدی این محصولات آنها را به صورت مستقیم از فروشندگان خریداری کنید.

قیمت عمده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست ارزان

مزایای استفاده از سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست

مزایای استفاده از سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست آنتيك نانو سمنت گونه ای سنگ مصنوعی که از نوع سنگ آذرین درونی است. این سنگ یکی از سخت ترین و محکم ترین نوع سنگ در طبیعت است. سنگ مورد نظر در برابر حرارت، ساییدگی و مواد شیمیایی مقاوم است و سطح صاف و درخشان آن بیشتر حفظ می ماند. سنگ آنتیک در رنگ های متغیری از جمله، خاکستری، سفید، مشکی، طوسی، صورتی و … در طبیعت وجود دارد. بهترین جلوه سنگ گرانیت، سطح صیقلی آن می باشد.

از دیرباز مردم از این سنگ به دلیل بافت زیبا و یکنواخت و ویژگی های خاص آن استفاده کرده اند. امروزه نیز از سنگ آنتیک به دلیل زیبایی و مقاومت بالا در ساختمان سازی، نما و دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود. رنگ، ابعاد و ضخامت سنگ آنتيك نانو تاثیر زیادی در کاربرد و قیمت مرمریت نما دارد. این نوع سنگ رنگ های متنوعی دارد اما هرچه رنگ سنگ یکنواخت تر باشد و لکه رنگ های دیگر روی سطح آن وجود نداشته باشد، قیمت بالاتری دارد.

این نوع سنگ باکیفیت و مقاوم که در ابعاد بزرگ و ورقه های ضخیم و پهن برش خورده و سپس صیقل داده می شوند؛ برای دکوراسیون داخلی مانند کابینت و میز آشپزخانه، دکور آسانسور و دکور سالن پذیرایی و نیز دکوراسیون خارجی برای سنگ نما و غیره کاربرد دارند. سنگ مورد نظر یک انتخاب بسیار مناسب برای حاشیه انواع اپن، آشپزخانه، شومینه، بخاری، است که جذابیت خاصی را به کار می دهد و می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

سنگ های مورد نظر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و با چسب های قوی بر روی دیوار مورد نظر و مکانی که می خواهید از آن استفاده کنید میکس و مقاوم می شود و می توانید شاهد نمای جذاب کار خود باشید. همانطور که گفته شد این کار با استفاده از چسب بر روی سطح مورد نظر چسبیده می‌شود و از ریخت و پاش‌ های اضافی و بی نظمی در کار جلوگیری می کند. سنگ آنتیک نسبت به دیگر سنگ ها نمای فوق العاده زیبا به ساختمان شما خواهد داد و دکوراسیون شما را زیبا خواهد کرد.

سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست چه مشخصاتی دارد

سنگ آنتيك نانو پلاست از جمله سنگ‌ هایی است که از زمان‌ های بسیار گذشته در صنعت ساختمان‌ سازی از آن استفاده می‌شد و همواره توانسته‌ است جایگاه خود را حفظ کند و در جهان نیز از این سنگ‌ ها استفاده می‌کنند. این سنگ هم در کشور ما در بسیاری از نقاط و در مناطق مختلفی وجود دارد که می‌ توان با رنگ‌ ها و طرح‌ های مختلفی از آن استفاده کرد و ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد زیادی دارد.

این سنگ را می‌توان به قیمت مناسب، جذب آب بسیار ناچیز برشمرد. این سنگ ها علاوه‌ بر قیمت‌ های مناسب ویژگی‌ های بسیار مناسب دیگری دارند از جمله: تراکم بسیار بالایی دارند، ساب پذیری آن‌ ها بسیار عالی بوده و سطح صیقلی و فوق‌ العاده‌ ای دارند، مقاومت سایشی و مقاومت فشاری بسیار بالایی دارند. میزان جذب آب آن‌ ها ناچیز بوده و در اندازه حداقل است مهمتر از همه قیمت بسیار مناسبی دارد.

امروزه‌ این سنگ از مرغوب ترین و بهترین سنگ آنتیک پلاست که‌‌ کاربرد‌ این سنگ به دلیل مقاومت‌ زیاد‌‌ و چسبندگی‌ زیاد‌‌ نسبتا مناسب‌ تر‌ به ‌‌انواع‌ دیگر‌‌‌ سنگ‌ های مرمر‌،‌ سیاه،‌ و غیره‌ بوده‌ ‌‌است‌‌‌‌. ‌‌همچنین بسته به نوع فر‌آیندی‌ که‌‌‌ دارد‌ می‌توان ‌‌این‌ سنگ‌‌‌ را در کاربردهای مختلف‌‌ دیگر ظاهر‌ کرد‌ باید‌ گفت‌ که در قدیم بیشتر از آن به عنوان سنگ کف و سنگ نما در ابعاد کوچک استفاده می‌کردند.

از دیگر ویژگی این سنگ زیبا قدرت جذب بسیار پایین آب می باشد. همچنین این سنگ از قدرت بالایی در برابر عوامل فشاری و فرسایش برخوردار است. نحوه فراوری این سنگ در گذشته به صورت فرشی و طولی انجام می شد. اما امروزه نیز با استفاده از اره های سنگ بری به صورت اسلب نیز قابلیت فراوری دارد. از دیگر مشخصات سنگ های آنتیک به‌ صورت اسلب طرح‌ های فرمت و بوک مچ آن می‌باشد که اثر بسیار زیبایی را خلق می‌کند.

بررسی کیفیت سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست اعلا

بررسی کیفیت سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست اعلا سنگ آنتيك یک محصول بسیار ارزشمند و بسیار مهم است که دارای انواع و مدل های مختلفی می باشد که از این موارد می توان به سنگ آنتيك نانو سمنت اشاره کرد که این محصول دارای سطح کیفی بسیار بالایی می باشد. در بررسی کیفیت این مدل سنگ می توان به فاکتور های مختلفی اشاره کرد که اصلی ترین آن نوع ساختار استفاده شده در تولید این سنگ می باشد که در برابر فشار دوام و مقاومت بسیار زیادی را از خود نشان می دهد.

شیوه تولید و ساخت این سنگ نیز از دیگر فاکتور هایی است که بر کیفیت این نوع سنگ مقاوم تاثیر می گذارد و باعث می شود تا درجه مقاومت این محصول ارزشمند تا میزان قابل توجه ای افزایش پیدا کند. نمونه های با کیفیت و مرغوب این محصول ارزشمند دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و طرح های بسیار متنوعی دارند و مشتریان عزیز این امکان را دارند تا بتوانند هر یک از انواع آن را با توجه به دکوراسیون ساختمان خود آن را تهیه کنند.

نمونه های با کیفیت و درجه یک این نوع سنگ دارای ساختار فشرده ای هستند و این موضوع باعث شده تا از وزن بسیار سبکی برخوردار باشند و حمل و شست و شوی آن برای افراد مختلف بسیار ساده و راحت باشد. در کل می توان گفت درجه کیفی این نوع سنگ بسیار بالا می باشد. این سنگ به علت آن که دارای کیفیت قابل توجه ای است، در صنعت بسیار کاربرد دارد و امروزه در بین تمامی سنگ های مصنوعی دیگر رتبه نخست را دارد.

مواد تشکیل دهنده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست

در بررسی مواد تشکیل دهنده انواع سنگ آنتيك نانو باید بدانید که بیشترین مواد تشکیل دهنده این محصولات مواد معدنی مانند آهک هستند که از پوکه های معدنی سنگین در برخی معادن تهیه می گردد. باید عنوان شود که در شرکت های تولیدی سنگ آنتیک پلاست تمامی فرآیند تولید این محصولات توسط دستگاه‌ های مجهز انجام می‌ شود به همین دلیل هم محصولات نهایی دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند.

بهترین نوع سنگ آنتیک دارای رنگ بندی های گوناگون بوده که برای برخی فضاها مورد استفاده قرار می‌گیرد که امروزه از این نوع سنگ ها برای نمای ساختمان استفاده می شود به این دلیل که وجود آهک و همچنین یک لایه مواد نانو بر روی این محصول باعث می‌ شود که ماندگاری آن ها در برابر عوامل جوی بالاتر رود و استحکام بیشتری در برابر ضربه داشته باشند. انواع مختلف این کالاها با مواد نانو پوشش دهی می شوند تا مقاومت آنها زیاد شود.

همچنین از این نانو استفاده می شود تا در برابر رطوبت نیز بالاتر رود همانطور که خود شما نیز مطلع هستید عایق های نانو به عنوان آبگریز بودن نیز شناخته می شوند و می توانند از بروز نفوذ نفوذ رطوبت در ساختمان نیز جلوگیری نمایند. گوناگونی رنگ های سنگ آنتیک نانو به خاطر وجود موادی مثل اکسید آهن، انواع گرافیت ها و همچنین آهک هایی در مواد تشکیل دهنده آن است. از این رو تولید ویژه سنگ مورد نظر با استقبال خوبی همراه است.

پخش کننده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست عمده

پخش کننده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست عمده مجموعه ما با عنوان مرکز پخش کننده سنگ آنتيك نانو، این نوع سنگ زیبا و ارزان را که به صورت ارگانیک و کاملا باکیفیت تولید شده است و از فروش بالایی برخوردار است را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. عرضه سنگ مورد نظر باکیفیت توسط مرکز ما به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام می شود و شما می توانید آن را با قیمت باورنکردنی و بسیار مناسب تهیه نمایید، فقط کافی است به مرکز ما مراجعه نمایید و آن را سفارش دهید.

پخش کننده سنگ مورد نظر، این محصول را بر اساس بهترین متریال های روز دنیا و طبق تمامی استاندارد های جهانی تولید کرده و علاوه بر بازار های داخلی، آن را به بازار های خارجی نیز عرضه می کنند. چنانچه شما هم قصد خرید این سنگ باکیفیت را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت نمایید.

مرکز پخش سنگ پلاست آنتیک ممتاز امروز با قدرت در حال فعالیت و ارائه خدمات به تمام مردم می باشد و بهترین نمونه‌ های این سنگ را به بازار پخش کرده و افرادی که به دنبال پخش در سراسر ایران هستند می‌ توانند با مراجعه به نمایندگی از اطلاعات لازم برخوردار شوند تا بتوانند با شرکت‌ های تولیدی ایرانی همکاری کرده و پخش این کار را در سراسر ایران بپردازند، از همه مهمتر آن را بدون دخالت هیچ واسطه ای با قیمت ارزان تهیه نمایند.

پخش کننده سنگ آنتیک این محصول را از کارخانجات تولیدکننده تحویل می گیرد سپس به مراکز فروش و بازار های عرضه و تقاضا ارسال می دارد. سنگی آنتیک به دلیل اینکه یک سنگ مرغوب می باشد برای صادرات مناسب می باشد و کشورهای زیادی خواهان این سنگ با کیفیت می باشند. سنگ مورد نظر در ابعاد و رنگ های متنوع در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی موجود می باشد.

بازار توزیع سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست ارزان

بازار سنگ آنتيك با کیفیت، امروزه به بازار اطلاق می‌ شود که در آن خرید و فروش هرگونه سنگی از این جنس انجام گرفته و تولید کنندگان و مشتریان در محلی مشخص و یا مجازی به به تبادل اطلاعات مورد نیاز در زمینه خرید و فروش این محصول می پردازند. بازارهای صادراتی و وارداتی نیز در چند سال اخیر بسیاری از سوی دولتمردان تاکید شده و آنها سعی دارند بازار این سنگ های زیبا و دیدنی را گسترده ای فراوانی ببخشند.

با توجه به کیفیت بسیار بالایی که برای انواع سنگ آنتيك عمده وجود دارد و همچنین قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای که از سوی واحد تولید کننده این نوع سنگ ها برای هر یک از انواع مختلف آن‌ ها ارائه گردیده است. بازار عرضه ی آن بسیار پر رونق می باشد و متقاضیان بی شماری در گوشه و کنار دنیا مایل به استفاده از این سنگ بی نظیر و بسیار جذاب جهت پوشش دهی کف محیط های مختلف می باشند.

خرید سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست مرغوب به صورت عمده توسط مراکز فروش موجود در این سایت صورت می پذیرد که دارای بازار عالی هستند، که تمامی محصولات از کیفیت کافی برخوردار هستند و قیمت های مناسبی برای آنها لحاظ شده تا همه افراد بتوانند به تهیه آن اقدام کنند، لذا این محصولات تنوع بسیار زیادی از لحاظ مدل و بسته‌ بندی دارند و در نتیجه مشتریان با انتخابات بسیار زیادی رو به رو می شوند.

بازار سنگ های آنتیک به دلیل میزان مصرف بالا و استقبال بی نظیر خریداران داخلی و خارجی، بسیار پر رونق و پرسود بوده است به گونه ای که حجم انبوهی از این محصول در مدت زمان کوتاهی در بازار فروش عرضه گردیده است. در واقع یکی از علل گرمی بازار این سنگ، فروش اینترنتی و غیرحضوری بوده، زیرا در این روش بسیاری از خریداران می توانند از راه های دور و با صرف هزینه های اندک سنگ عمده مورد نظر را بدون محدودیت سفارش دهند.

فروش ویژه سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست اعلا

فروش ویژه سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست اعلا سنگ آنتيك نانو سمنت یکی از مهمترین و زیباترین متریال ها برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد، فروش ویژه سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست اعلا با شرایط فروش ویژه و استثنایی آغاز شده و در این شرایط خریدار می تواند سنگ آنتيك باکیفیت مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کرده و از آن در جهت زیباسازی محیط استفاده نماید.

کارخانه تولید سنگ آنتيك با به کارگیری پیشرفته ترین دستگاه‌ های صنعتی در حوزه تولید سنگ مورد نظر فعال است. مرکز فروش آنلاین انواع سنگ‌ های آنتیک زیبا و خوش رنگ، علاوه بر عرضه این محصول با کیفیت عالی، حمل و نقل استاندارد و تحویل فوری سفارشات به اقصی نقاط کشور را انجام می‌ دهد، شما جهت خرید این سنگ آنتيك ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و آن ها را با قیمت ویژه و فوق العاده سفارش و خریداری نمایید.

73

  1. سلام خسته نباشید واقعا ممنونم از طرح های متنوع و کیفیت عالی و ثبت سفارش راحت واقعا ممنونم از سایت خوبتون

  2. خرید این نوع سنگها بصورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه با قیمت مناسب تری بدست خریدار می رسه و این خیلی خوبه

  3. سلام
    سنگ آنتیک نانو رو از کجا میتونم تهیه کنم؟ لطفا در مورد قیمت این محصول کمی بیشتر توصیح دهید من علاقه زیادی به این سنگ‌های آنتیک دارم و قصد خرید از سایت شما رو دارم ممنون میشم بیشتر توضیح بدید؟

    • سلام آقا رضا عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد محصولات و قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  4. سلام وقت بخیر .مابرای نمای داخلی خونمون از سنگهای انتیک مجموعه ی ارژن خریداری کردیم.راهنمایی مشاوران، کیفیت محصول ،قیمت مناسب و مشتری مداری از ویژگیهای بارز این مجموعه میباشد.ماازخریدمان راضی هستیم و توصیه میکنم شما هم بااین مجموعه ،زیبایی چشمگیری برای خانه هاتون به ارمغان بیارید

  5. سلام .خسته نباشین .مجموعه ارژن سنهای آنتیک بسیار زیبایی داره وباکیفیت هست ما از این سایت خریداری کردیم راضی بودیم .توصیه میکنم شما هم تهیه کنید

  6. این سنگ های آنتیک فضا رو خیلی زیبا و شکیل تر می کنند. آیا با چسب نصب میشن؟

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  7. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است.. روزتون عالی موفق باشید

    • سلام آقا بهنام عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد ارسال محصولات و قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  8. سلام وقت شما بخیر برای خرید عمده سنگ آنتیک از مجموعه ارژن باید چه کاری انجام داد؟ و هزینه حمل و نقل به چه صورت هستش؟ من به واسطه یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم و ایشان فرمودند که خرید از سایت شما مقرون به صرفه هستش ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • سلام خانم حیدرزاده عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  9. قیمت متری این سنگ ها چند هست؟ هزینه ارسال به عهده مشتریه؟

    • سلام خانم ارجمند عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  10. من قصد خرید داشتم کامنت های دوستان رو داشتم مطالعه می کردم که همه راضی بودن از خریدشون منم می خواستم مشاوره بگیرم بعد خرید کنم

  11. سلام سنگ انتیک رو شما مستقیم صادر می کنید اگر مشتری با من باشه و اینکه ملاک ها و معیار های شما برای صادرات چیه ؟

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  12. سنگ های آنتیک به دلیل ظاهر بسیار زیبایی که دارند هم میتونن به عنوان نمای خارجی و هم نمای داخلی استفاده بشن

  13. سلام روز خوش.
    سنگ آنتيك نانو برای نمای ویلا ها و خانه های ویلایی خیلی شیکه. ما خودمون ی نمای خیلی زیبا با استفاده از همین سنگ ها درست کردیم فوق العاده عالی شده است.

  14. سلام و وقت بخیر سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست که برای نماهای داخلی وبیرونی ساختمان به کار گرفته می شود بسیار زیبا وشیک میباشد از مقاومت بالایی برخورداراست به تنهایی ویا در کنار سنگ های وطراحی های دیگر برای نمای داخل خانه استفاده می شود.

  15. با سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه ارژن و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامعی که درباره محصول خوبتون در اختیار قرار می دهید، تشکر بابت تولید و توزیع سنگ آنتیک نانو سمنت پلاست شیک و زیبا و با کیفیت بالا که یک انتخاب عالی برای استفاده در دیوار های ساختمان منزل و ویلا میباشد.

  16. سلام و عرض ادب
    بنده قصد خریدسنگ آنتیک از سایت شمارو دارم.نمونه هاتون بسیار زیبا و مورد پسند اینجانب بود.لطفا جهت خرید حضوری راهنماییم کنید.باتشکر از سایت خوبتون

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  17. سلام وقتتون بخیر
    از مجموعه ارژن که دارای بهترین محصولات تولید و فروش نانو سنگ های دکوراتیو و آنتیک مصنوعی ساختمانی است خیلی ممنونم که در اسرع وقت هم پاسخ دادید و هم ارسال کردید.

  18. سلام و خسته نباشید
    مجموعه ارژن خدا قوت
    محصولات تولید و فروش نانو سنگ های دکوراتیو و آنتیک مصنوعی ساختمانی شما در نوع خودش واقعا عالیه.
    ممنونم از شما و همکاران

  19. یا سلام و عرض ادب خدمت مجموعه ارژن .سنگ انتیک پلاست مزایای بالاتری نسب به سنگ طبیعی داره از جمله اینکه وزن کمتری دارع قدرت چسبندگی بالاتری برای چسبیدن به سیمان داره و این یک مزیت بسیار برتر و فوق العاده تر نسبت به سنگ طبیعیه

  20. سلام
    کسی خریداری داشته؟خوب بوده؟
    لطفا اگه کسی خرید داشته بگه برای خونه ی جدیدم نیاز دارم
    ممنون میشم رهنمایی کنید

  21. بنده اگه از مدل عکس دوم بخوام چطوری باید سفارش بدم آیا سریع به دستم میرسه یا زمان میبره؟

    • سلام آقا محمد عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  22. سلام. وقتتون بخیر. ما از این سنگ ها برای آشپزخونه کار کردیم. خیلی ظاهر شیکی داره. حتماً خرید کنید

  23. اگر تمایل به خرید این سنگ ها دارید پیشنهاد من این مجموعه ی. چون هم تنوع و قیمت ها خوبه و هم در اسرع وقت خیلی راحت به دستتون میرسه

  24. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است ممنونم که وقت میزارید طاعات و عباداتون قبول درگاه خداوند

    • سلام علی آقا عزیز
      برای کسب اطلاعات در مورد قیمتها فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند

  25. من برای آشپزخانه میخاستم از این سنگ ها کار کنم؟ انتخاب مناسبی هست؟

    • سلام خانم صدقی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  26. با سلام مجتبی نصرتی هستم به دلیل تنوع سنگهای آنتیک نانو سمنت در سایت شما مشتاق به خرید شده ام میخواستم بدونم ارسال به شهرستان دارید؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام آقا مجتبی عزیز
      بله ارسال به تمام نقاط امکانپذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  27. سنگ های شما عالی است . چگونه سفارش خرید می گیرید ؟ ارسال شما چطور است ؟ شعبه شهر دیگر دارید ؟ ممنون از سایت شما .

    • سلام دوست عزیز
      برای پاسخ به سوالات خود و اطلاع از قیمتها فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  28. سلام و خداقوت به مجموعه خوب شما من میخاستم چند سوال بپرسم ایا مشاوره دارید برای مشورت

    • سلام آقا پرویز عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  29. سلام خسته نباشید . من واقعا از شما بابت سایت خوبی که دارید تشکر می کنم من لز این سنگ ها خریداری کردم واقعا خیلی خاص هستند و همه رو به خودشون جذب می کنند .

  30. سلام این نوع سنگ در سال‌ های اخیر مورد توجه قرار گرفته است و در نمای ساختمان بسیار کاربرد دارد

  31. سلام و درود. سنگ آنتیک هایی که شما معرفی میکنید واقعا معتبر هستند ممنون از سایت خوبتون

  32. سلام کنم به همه عزیزان و زحمتکشان در صنایع بازرگانی ارژن بسیار سپاسگذارم از محصولات درجه یک تان و خواستم تشکر کنم و رضایت مرا از سایت اعلام کنم درود بر شما

  33. سلام می کنم به عزیزان در صنایع ارژن لطفاً در مورد قیمت سنگهای نانو بفرمایید و اینکه آیا امکان خرید حضوری در تهران فراهم هست یا فقط باید ازطریق سایتتون اقدام به خرید کنیم ممنون از توضیحات کاملی که در سایت در مورد این محصول بسیار زیبا و درجه یک برای ما ارائه دادید درود بر شما

    • سلام آقا طاهر عزیز
      فروش فقط از طریق سایت میباشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمتها فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  34. من از سایت شما دیدن کردم سنگ های آنتیک نانو بسیار جذابی برای فروش دارید که نظر هر مشتری را جلب می کند فقط اگر امکان دارد کاتالوگ کارهایتان را برایم ارسال کنید.

  35. سلام خدمت شما . سنگ آنتیک نانو هم در داخل هم در بیرون زیبا میکنه خونه رو ، و به نظرم این سنگ ها بهتر از آجر هستند و هر چیزی که شبیه آجر هستند و استفاده میکنند و بهتره که به جاشون از سنگ آنتیک نانو استفاده بشه

  36. قبلا از سایت شما خرید داشتیم و محصولات آن به دست ما رسید خیلی راضی بودیم خوب بود سپاسگذاریم

  37. سلام خسته نباشید محصولاتتون بسیار زیبا و چشم نواز هستند این سنگ ها برای راهرو حیاط و دور باغچه هم میشه استفاده کرد؟

    • سلام خانم موید عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

  38. سلام شبتون بخیر، همیشه یکسری افراد سودجو هستن که باعث میشن قیمت ها افزایش پیدا کنه اما خرید مستقیم و بدون واسطه از خود تولید کننده باعث میشه که هزینه کمتری بابت خرید سنگ انتیک پرداخت کنیم
    از مجموعه بی نظیرتون متشکرم

  39. سلام‌روز‌خوش خیلی عالی بود مطالب
    ممنون از سایت عالیتان

  40. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه ارژن و بابت توزیع و پخش عمده سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست ارزان با کیفیت عالی و قیمت مناسب از شما تشکر میکنم

  41. سلام وقتتون بخیر
    خسته نباشید
    این نوع سنگ خیلی با دوام و با کیفیت هست
    بسیار استحکام بالایی داره
    همچنین خیلی زیبا هم هست
    ممنون بابت تولیدات خوبتون
    موفق باشید

  42. سلام وقت بخیر من از این سایت سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست خریداری کرده ام و خیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست خریداری کنید.

  43. عرض ادب و احترام
    شخصا هیچ دانشی پیرامون سنگ آنتیک نانو سمنت پلاست نداشتم.
    بدین جهت از مطالب ارائه شده شما کمال تشکر و قدردانی را دارم.
    موفق باشید

  44. سلام سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست برای دکوراسیون داخلی مانند کابینت و میز آشپزخانه، دکور آسانسور و دکور سالن پذیرایی و نیز دکوراسیون خارجی برای سنگ نما و غیره کاربرد دارد این نوع سنگ باکیفیت و مقاوم که در ابعاد بزرگ تهیه میشه بسیار زیبا وبه روز است

  45. سلام
    سنگ آنتيك نانو سمنت پلاست بسیار زیبایی خوبی دارند واز مقاومت بالایی برخوردار هستن ودر طول زمان کیفیت خودشون را از دست نمی دهن،پیشنهاد می کنم برای محیط های بیرونی ساختمان خود از این نوع سنگ ها استفاده بفرمایید.

  46. من دو هفته پیش از این سنگهای آنتیک خریدم و واقعا راضیم

  47.  سنگ آنتیک در رنگ های متغیری از جمله، خاکستری، سفید، مشکی، طوسی، صورتی و … در طبیعت وجود دارد. بهترین جلوه سنگ گرانیت، سطح صیقلی آن می باشد.

  48. باعرض سلام‌ وخسته‌ نباشید‌ به‌ تمام‌ کادر‌ زحمت‌ کش‌ وتولیدکننده‌ ، درست است که محصولات شرکت شما از رنگهای زیبایی برخوردار است، اما سوال من این است که این رنگها در نما بیرون ساختمان مناسب هستند ؟ و در مقابل نور خورشید و بارانهای اسیدی دچار رنگ پریدگی و یا تغییر رنگ نمی شوند ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید؟

  49. سلام
    سنگ انتیک نانو سمنت پلاست چقدر برای خونه های امروزی بسیار مناسبه و به خاطر مقاومت بالا خیلی که داره دیر تر خراب میشه

  50. سلام، خسته نباشید
    این نوع سنگ ها در سالهای اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده و واقعا هم زیبایی خاصی به نمای ساختمان میده.

  51. سلام و عرض ادب و احترام.
    سنگ های شما نمای شیکی رو به ساختمون میده. سفارشم رو چجوری میتونم ثبت کنم؟

  52. من در حال ساخت ویلا در شمال کشور هستم کاتالوگ کامل از نوع سنگ هاتون میتونید به بنده ارایه کنید تا تنوع سنگ هاتون رو ببینم راستش یه سنگ خیلی شیک و مقاوم میخوام در برابر رطوبت مقاوم باشه

  53. سلام و خسته نباشید
    ممنون از تنوع زیاد و کیفیت عالی و قیمت مناسب که در اختیار همه نوع خریدار با هر بودجه قرار دادی
    ممنون از پشتیبانی عالی سایت که بهترین گزینه رو بهم معرفی کردند

  54. سلام.این نوع سنگ باکیفیت و مقاوم که در ابعاد بزرگ و ورقه های ضخیم و پهن برش خورده و سپس صیقل داده می شوند؛ برای دکوراسیون داخلی مانند کابینت و میز آشپزخانه، دکور آسانسور و دکور سالن پذیرایی و نیز دکوراسیون خارجی برای سنگ نما و غیره کاربرد دارند.پیشنهاد میکنم.

  55. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  56. در سال‌ های اخیر تولیدات فراوانی از آنها در سراسر کشور به وجود آمده است و تلاش زیادی در بازارهای تولید برای گسترش تنوع فراوانی آن انجام شده است. قیمت سنگ آنتيك اعلا برخلاف و قیمت پایین تولید نهایی، بسیار بالا بوده و این به دلیل کم کاری برخی از تولیدکنندگان سودجو در زمینه کاهش قدرت دلالان بازار است.

  57. سلام و خداقوت من برای طراحی و تزئین داخل خانه سنگ انتیک را با قسمت عالی از سایت خریدم تنوع بالا و کیفیتی عالی دارد ممنون

  58. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم اگه بخوام یه قسمت از خونمو سنگ آنتیک کار کنم چه جور باید بفهمم هزینش چقدر میشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما